Bezpieczeństwo

BezpieczeństwoMałoliczne klasy zapewniają dotrzeżenie potrzeb każdego dziecka, więc wszyscy czują się bezpiecznie.

Edukacja

EdukacjaŚwietnie przygotowana kadra z pasją i kwalifikacjami zapewnia najwyższe standardy nauczania.

Zabawa

ZabawaZabawa w naszej placówce jest traktowana jako źródło wiedzy i  doświadzenia już od najmłodszych lat.

Dnia 21.06.2017r. odbyła się rodzinna wycieczka szkolna do  "Jura Park" w Solcu Kujawskim.

Dzień rozpoczęliśmy od zebrania się na boisku szkolnym, po czym wszyscy ruszyliśmy w drogę. Na miejscu czekało nas wiele atrakcji. Obejrzeliśmy krótki film o powstaniu Ziemi w Kinie Emocji 5D, zwiedzanie ścieżki dydaktycznej z przewodnikiem, gdzie mogliśmy przenieść się w erę dinozaurów i poznać ciekawostki z ich życia. Zwiedziliśmy też Muzeum Ziemi, w którym podziwialiśmy jedną z największych kolekcji skamieniałości w Polsce oraz atrakcyjnie wyeksponowane okazy reprezentujące najciekawsze 500 mln lat życia na Ziemi. Mieliśmy również okazję wziąć udział w warsztatach paleontologicznych, polegających na preparowaniu z gipsowego bloku kości dinozaura, które złożone w całość dały szkielet danego gatunku. W ten sposób mogliśmy zgłębić wiedzę jak pracuje paleontolog.

Kolejną zaplanowaną atrakcją było wspólne ognisko, gdzie smażyliśmy kiełbaski oraz zajadaliśmy się świeżymi bułeczkami.

Po wszystkich punktach naszego programu nadszedł upragniony i długo wyczekiwany czas zabaw, gdzie do woli korzystaliśmy z dmuchanych zamków, karuzeli, kolejek szynowych oraz atrakcyjnych placów zabaw.

Dzień wypełniony był po brzegi, pełen atrakcji. Około godz. 19.30. wszyscy zmęczeni ale bardzo szczęśliwi wróciliśmy do swoich domów.

Kinga Mamczak

Wybierz nas

• Wykwalifikowana kadra
  • Małoliczne oddziały
  • Język angielski w przedszkolu
  • Indywidualne podejście
  • Blisko Ciebie...

Nasze motto

"Staramy się każde dziecko zrozumieć i stwarzać mu warunki i bodźce, aby chciało być lepsze."